här får du

Jag tycker att det är kul när folk lägger ut sånt här. Så nu bjuder jag på en som jag hittade på marjas blogg och skrev mina svar till!!

1.  VAD HETER DU?
Klara

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta leggings

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Velvet snow - Kings Of leon

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var hos Marianne och myste med mysigt folk. Jag byggde även på min myggbettssamling.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
en nektiiz

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt och regnigt. innebär att det är mysigt att sitta inne på sitt rum och höra regnet smattra.

7. VEM TALADE DU MED SENAST I TELEFON?
Jag talade med Corre men hon talade inte med mig.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Helheten med fin stil

9.HUR MÅR DU IDAG?
ASBRA!

10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
vatten fungerar till allt. men Cola är gott. Juice är nice

11. VILKEN ÄR DIN FAVORIT ALKOHOL-BASERAD DRYCK?
Beror på humör. men vitt vin eller starköl

12. FAVORITSPORT?
Vet ej, vad svårt.. Men jag gillar stafetter när man är i lag och springer runt koner. Älskar att vinna och man ska kämpa för att vinna!

13.HÅRFÄRG?
Jag är blond men brukar gilla killar med mörkt hår

14.ÖGONFÄRG?
Leende guldbruna ögon.            jag har blåa

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång. Jag är en kvällsperson + att det är så fint med solnedgångar

16. SYSKON OCH DERAS ÅLDRAR
Viktor 20 sanna snart 23

17.FAVORITMÅNAD
Augusti och Oktober

18. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

19. SENASTE FILM DU SÅG?
THEM- slutet sög och man vill inte träffa 12åriga pojkar i skogen efter att ha sett den.

20.FAVORITHOBBY?
Musik, sjunga, rita, fota ofc och vänner

21. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, det är jag nog men jag är inte blyg annars

22. SOMMAR ELLER VINTER?
SOMMAR! kan vintern ta sig eller? fast det finns fina vinternätter också när snön glittrar och knastrar under skorna.

23. KRAMAR ELLER KYSSAR
Om man kysser någon man gillar så är det jättemysigt. Men kramar!

24. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choocke

25. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?(tolkar denna på mitt egna vis)
Om jag vill det så vet jag iallafall att jag inte ska ringa Corre

26. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HAN/HON SVARAR?(denna också)
Corre

27. HUR BOR DU?
Radhus på sandbacka hoooood

28. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
"MARIANNE WAS HERE! obs har ollat"

29. KAN DU NUDDA MED DIN TUNGA PÅ DIN NÄSA?
ja
30. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
ja

31.ÄR DU ROMANTISK?
när jag känner för det, ja!

32. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Vara hos BJÖRN med trevligt ungänge. Det kommer att bli fett mysigt! (mysigt har blivit mitt nya favoritord! synd att en fjolla har en blogg som heter mysigt.devote.se bara)

33. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
03.44



KUL VA?? nu ska jag sova hårt!

.

Kommentarer
Postat av: fanny

32. mysigt är en 94a så skit i henne.

2009-08-12 @ 11:46:37
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/
Postat av: KlaraCOOL

och hon e fjant

2009-08-13 @ 02:36:33
URL: http://slowtard.blogg.se/
Postat av: maja

32. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Vara hos BJÖRN med trevligt ungänge. Det kommer att bli fett mysigt! (mysigt har blivit mitt nya favoritord! synd att en fjolla har en blogg som heter mysigt.devote.se bara)



HAHAHAHAHAHAHA, fan vad rolig du är. så kul att jag började skratta och mamma ba'. vad äre för nått kul?? och ja ba' nee,, inget,.. heheh

2009-08-15 @ 22:56:30
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0