tack för den..

idag hittade jag en kattspya på golvet i mitt rum (som vad nystädat).
jag blev så jävla förbannad och less. ville ju skrika till tuffsan att hon inte får kräkas
på mitt golv när hon dessutom krafsat på min dörr hela natten innan.
sen blev jag frustrerad av att jag kom på att man inte kan skälla ut en katt för att den
har spytt sin spya på fel ställe. fick ju bita ihop och torka bort den. men det är INTE OKEJ.
min katt spårar.

saker jag hoppas ska inträffa imorgon är
- att jag ska vakna och att det ska vara snö
- att det ska snöa hela dagen
- att jag ska känna någon julkänsla..

saker som inte får hända är

- att det skulle regna
- att tuffsan förstör dagen
- att jag går på stan ensam. ska fan aldrig göra det igen för det suger dase. känner mig som ett offer.
går ju omkring och typ hoppas att gud ska komma och chilla med mig. eller att jag skulle få hänga med
frassegangsters. (fast det pinsamma är att jag faktiskt hängde med en sådan i ca 5 min..)

här är en bild på mig och mina tårar som rinner. ska sova nu 02.10! godernatt

(det är inte riktiga tårar på bilden, har inte gråtit idag)


.


Kommentarer
Postat av: maja

machpannkaka till sängs tidigare än så gumman! du måste sova mer

2009-12-08 @ 22:17:07
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: Big sistah!!

Eeeeeyyyyy, hälsningar från Maleeeuuuu!



När jag kommer hem behöver du inte känna dig som ett offer på stan!

Då kan du gå på stan med storasysteryster!

JABADABADOOOOO!

2009-12-14 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0