kungar

Igår var jag med folk och vi stökade ner huset lite men jag orkade inte städa igår så jag sköt upp det till idag. Mamma och pappa skulle ändå komma hem klockan fyra. Så när jag vaknade satte jag igår Kings of leon på spotify och sket i att städa.. När mamma kom hem kl två istället för fyra blev hon arg och nu går hon omkring och kastar saker som ligger ivägen! Jag ska he på högsta volym och ta i tu med mitt rum nu, KINGS ska hjälpa mig igenom detta och jag ska sjunga med dom i mina finaste toner! DEN NI!

hon se äldre ut än vad hon gör i verkligeheten så hon skulle inte gilla att jag la ut den här bilden men det struntar jag i för nu har hon ockuperat toaletten!



.


Kommentarer
Postat av: marja

Mamman har det inte lätt

2009-07-22 @ 20:10:32
URL: http://marjalindstrom.blogg.se/
Postat av: maja

även och cessi enligt dig ser old ut, kan jag inte påstå det, en sak jag kan påstå är dock att bilden är fett snygg :)



tack btw.

2009-07-23 @ 23:18:59
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0