2005 till 2009


2005 jag och maja älskade att "leka modeller" och levde med att våra andra vänner
tyckte att vi var skittöntiga. Vi skulle även aldrig sluta använda cykelhjälm eller aldrig
börja röka och inte dricka för än vi fyllt 18.

2006 var jag glad för att ha klarat första året på högstadiet. jag och maja hade redan
brutit våra löften.

Februari 2007. jag blev rebellisk och hatade min klass, samtidigt var jag förstås lite fjortis.
sen dess har mor och far fått kämpa.

december 2009 då var man störst på skolan och drygade jättemycket mot sjuor och åttor.
och jag hakade på pagemodet och gjorde min första blogg. Men slutade spela fotboll.
hade liks gjort ghotia cup.

sommar 2008: latte, cigg och vänner. jag och angelica drog en sverigerunda. den här
bilden är tagen på gröna lund i stockholm. Jag fick reda på att jag skulle börja bild och form
på midgård och blev glad. jag skulle gå med maja.

december 2008. hade snart gått ett halvt läsår med min bild och form-klass som var riktigt skön.
lärde känna massvis med underbara människor och festerna var grymma. trots detta
blev det en vinterdepression som inte var att leka med.

Mars 2009. jag började skejta och umgicks med marianne varenda dag. det var fest!
våren började komma och humöret höjdes. men jag bestämde mig för att bild och form
nog inte var något för mig och sökte om. utan stöd från min SYV..

sommar 2009. Jag och maja drog utomlands i en månad och när vi kom hem firade hela
gänget med att fara till trästock. vi festade resten av sommarlovet. på Urkult, i degernäs,
hemma. livet ägde riktigt mycket och lika så gjorde alla människor jag lärt känna under
sommaren. jag såg fram emot att få börja musikproduktion till hösten.

Augusti 2009. jag var lite kär. Började musikproduktion och det verkar bra. hade mina
sista blonda veckor.

blev mörkbrun. uppskattar hösten mycket tills det blir alldelens för kallt och man vet att
det bara kommer att bli ännu kallare. jag är inte längre lite kär. vet inte vad jag är.
snart 17 vet jag. tre dagar kvar.

Det här inlägget var iallafall kul att göra. hoppas att ni orkade läsa allt.

.


Kommentarer
Postat av: marja

snügg

2009-10-08 @ 19:09:26
URL: http://marjalindstrom.blogg.se/
Postat av: parvin

jag orkade läsa allt!! du var jätte fin på allt. snyggklara pussis

2009-10-09 @ 09:26:17
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/
Postat av: maja

nu har jag kikat!! alltså shit, måste börja med cykelhjälm igen ! omg omg

2009-10-10 @ 09:52:03
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0