nickpick





Idag har jag gått upp halv åtta och varit barnvakt till fyra. Saker jag och Adam (kusin) hunnit med under dagen:
- Ätit frukost
- Gått till konsum och köpt choklad till bak och på vägen hem gick vi förbi Maja som var stressad så vi drog.
- Jag har gjort lunch till mig för picnick men fick laga annat åt Adam också. Stekde bacon mm. åt honom.
- Jag städade undan efter matlagningen
- Vi bakade en riktigt nice kaka tillsammans.
- Jag städade undan efter baket.
- Sedan hade vi picnick i broparken.
Efter det har jag hunnit med att bada i nydalasjön, ätit middag på backenvägen, druckit te och softat med marja.
NU SKA JAG SOVA! barnvakt imorgon också juuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0