nom nom

På peace and love såg jag mycket bra artister och band. Bland annat dessa:

Vampire Weekend, de var så sommrigt bra.
Såg inte hela Robyns konsert för att jag skulle springa och ta platser på Kent. Men hon var så cool.
Dansade och sjöng med till Nationalteatern.
Jag såg Ane Brun. Lyssnade, blundade och grät lite vintårar i solen. OJ vad jag gillar henne.

På Kent stog jag inte längst fram och dessutom stog jag precis bakom en surjävlaGubbe som blev arg och armbågade oss hårt när vi försökte hoppa med i musiken. Han slog maja så hårt att hon tappade andan och då blev han varnad av en av vakterna men en mycket allvarlig och hotfull blick. Gubben surade och muttrade men lugnade ner sig så att vi fick hoppa. Det var en bra konsert. Vem vet, den kanske inte hade varit lika rolig om vi inte hade fått bitcha mot gubben.. hehe. Här är iallafall en bild från Kents konsert.


Sista kvällen hade jag sparat mina sista krafter och mina sista batterier till kameran för att se Mew.
Kan ju säga ett dem var riktigt bra live. Hela scenen var råsnygg, de hade skitcoola filmer som spelades i bakgrunden och ljussättningen var fet och de var jäkligt tighta. Det var jättekul. Ingen bra bild men men..
Såg även flera andra artister och dansade till flera DJ´s på Graceland! Där träffade vi Olof Grind och dansade med honom!!

Kommentarer
Postat av: amanda

Kändes ungefär som att man hamnade tillbaka på 70talet under någon slags frihetsrevolution! Men det var nice.

2010-09-02 @ 23:01:38
URL: http://tfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0