tröjan :(

Alltså jag har en tröja som egentligen är min systers och det är på det viset att den mystiskt har försvunnit... och jag skulle vilja att om någon har sett den eller kanske har den hemma (om jag glömt den hos någon) säger det åt mig.

den är ljusbeige, är ganska lång, ärmarna är typ 3kvarts, längst ner på tröjan är det som jack på båda sidorna och på vänster bröst (när man har den på sig d.v.s eftersom att den är högen på bilden) är det en ficka.

ungefär såhär ser den ut, jag har ritat mycket slarvigt i paint.
Det jobbigaste med det här är att det är min systers och hon har köpt den på second hand så jag skulle ju inte kunna köpa en ny åt henne.

Men hur som helst, VET NÅGON VAR DEN ÄR JUST NU? (sist jag såg den så hade typ corre på sig den så Corry speciellt, var eren?)

tack å hej nu ska här sovas!

Kommentarer
Postat av: maja

jag megataggar en film. ba så att du vet

2010-06-05 @ 14:21:29
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: maja

okej bejbi, det är ju jobbigt att tuffsan är så jobbig .. men jag ska komma förbbi dig någon gång idag och hämta min plånka å mobbe tänkte jag. men puss och lycka till med städit

2010-06-05 @ 16:33:45
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0