100630


Igår övningskörde jag för fjärde gången. Det var i stugan och det gick mycket bra och var kul.
I bilen satt pappa brevid mig, i baksätet satt Mamma, min bror viktor och mormor och göttade sig.
Jag körde en ganska lång bit och fick växla till tvåans växel flera gånger och svängde hastigt med mening
på bettnäs-parkeringen. Idag körde jag även bil med mammy efter att vi varit på ica maxi. Denna gång fick jag motorstopp endast EN gång och har provat att backa. mycket lärorikt!

Härmen välkommnas min nya kategori "jag tar körkort" på bloggen!

Kommentarer
Postat av: n*E*JÄKÄkLÄiE

jag vill också... ta a... körtkort..men.... vågar inte... köra bil...

2010-06-01 @ 12:13:48
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0