Snickers 10 kr

Jag sitter i min soffa helt ensam, det har jag gjort hela dagen. Det går bra, har relativt kul med hög musik från vår nya stereo. Skönt att mamma och pappa är borta. Jag har knappt haft något socialt utbyte idag alls, bara över internet. Så när det plötsligt ringer på dörren så blir jag svinrädd, och det ilar i hela min mage. "vem vare som ringde? JAg öppnar inte, shit det här är fett jobbigt" tänker jag men smyger ut till hallen, andas djupt och öppnar dörren.
Där står en grannflicka, ca 7 år.. "vill du köpa?" frågar hon utan att ens titta på mig och håller fram tre snickers i handen. Hon var typ mer rädd än mig.. Jag blev så lättad och så glad över att det var hon och inte någon läskig typ (varför skulle det varit det? dunno! vet faktiskt verkligen inte varför jag blev rädd) att jag ba "visst, vad kostar den? :) :)"
Hon svarade att den kostade tio kronor så jag löpte upp på mitt rum och hämtade två femmor, och gav henne dom. jag fick mig en snickers och hon fick tio kronor. helt ok, även om jag inte var så sugen på snickers alls.

Nu ska jag ta en dusch och äta middag, sedan drar jag till hamnis. jag måste värma upp lite inför att träffa folk, jag känner mig socialt inkompetent hahahaha vem blir rädd för att det ringer på dörren.... jösses


Kommentarer
Postat av: nellie

haha va snäll du va gullan

2010-11-03 @ 21:32:40
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: lorina

jo men det gick som planerat ungefär! takkkaaaar

2010-11-04 @ 03:29:02
URL: http://lorinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0