tips

"Jag kommer i alla fall väl ihåg min känsla på COOP Forum, dagen efter valet. Jag var där bland gurkor, auberginer, lök, potatis och knäckebröd. Jag var där och trängdes med invandrare från Eritrea, Somalia, Chile, Mexiko, Finland, Kina och Indien. Jag skämdes. Jag skämdes över vårt land som blivit kallare och trängre."

Min ömma moder Cecilia har en blogg där hon brukar skriva bra saker och illustrera. Kolla in på den HÄR om ni vill.
Det senaste hon skrev om var ett inlägg om SD och Dansk folkeparti.



Kommentarer
Postat av: MammaMedia

Nu måsta jag nog snart lägga in lite teckningar, det verkar vara det som lockar mest. Tack för gulliga kommentarer. MmmmmMamma

2010-11-24 @ 21:30:47
URL: http://mammamedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0