vill krama alla

Det här har varit den bästa födelsedagen och igår var också så bra!!
Jag är så tacksam!

Igår så bjöd jag hem många goda vänner på pannkakstårta, vi var kanske 15 personer.
De sjöng för mig, åt och var fina.
Idag sjöng min mina klasskompisar för mig på vildmannen, blev generad, glad och varm. Tack!
Ikväll har släkten och vänner varit här hemma och ätit middag och pannkakstårta (pannkakstårta äger).

Jag gillar verkligen när vi är samlade, nu var dock inte min syster med men hon kommer snart!
När alla hade åkt hem och jag gått upp till mitt rum, så ringde det på dörren. Då hade Ludvig bakat kakor åt mig
som han kom med! Då svämmade mina känslor över av vänlighet och omtankar från alla runt om mig, och när Ludvig hade gått ut genom dörren och jag gått tillbaka till mitt rum så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka! Så fint, tack tack tack tack tack till alla

Jag har även fått jättebra presenter! och många!! Jag sitter och beundrar dem nu.
innan detta inlägg spårar så ska jag passa på att säga; TACK! haha aja. puss godnatt

.

Kommentarer
Postat av: ola

men klara, vi gillar ju dig så himla mycket och du är värd alla sånger, presenter och uppvaktning! all kärlek till dig på din fördelsedagsdag! (igår dvs) men, GRATTIS IGEN!

2010-10-12 @ 09:07:13
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/
Postat av: Heej klarish !

http://maluo.blogg.se/2010/october/121010-1.html



hehehe hoppas du gillar den !

2010-10-12 @ 11:26:12
URL: http://maluo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0