MIN SOMMAR DEL 1

Firade mina studentvänner, grät och åkte med på flaket.


Jag åkte iväg till Rhodos med 11 vänner. Det var skitkul. Vi festade på balkongerna, flöt omkring i saltvatten, drack Mythos, åt grekisk sallad, virrade runt på Bar Street, utforskade gamla stan, glömde bort att det var midsommar och var väldigt nära på att bli utkastade ifrån hotellet. Det var en perfekt resa.

Efter Grekland så åkte vi till Peace and Love. De flesta jobbade som funktionärer. Jag jobbade med att dela ut toalettpapper vid bajamajorna. När jag inte jobbade så gick jag runt med en röd keps och gjorde beat box dubstep, fick gratis groggar, blev sjuk, åt äcklig thai-mat och fick jättemycket vin ur en bag (utan box), dansade som en galning till the strokes, fick oändliga rysningar av håkan hellström, träffade folk från min skola, försökte sova i mitt tält och fast än att jag hade sömnbrist och ingen alkohol så bestämde jag mig under sista kvällen för att jag skulle ta vara på den och ha sjukt kul. Den här den enda bilden från peace nästan och är tagen söndagen då vi skulle hem till Umeå igen. Trött, sliten och bakis, precis som det ska vara.


När jag kom hem till Umeå så hade Maja en Maskerad med tema "M". Jag klädde ut mig till Mannen och drack california white och Tingsryd.

I Juli var jag väldigt mycket i stugan, både ensam och med mina kusiner. Där pluggade jag till teoriprovet, klappade katterna och sov. Den 25 juli tog jag körkortet efter att i flera dagar läst igenom hela teoriboken minst tre gånger, strukit under, skrivit av och bestämt mig för att klara det.



Detta var del 1 av min sommar, del två kommer en annan day.

Kommentarer
Postat av: nellie

hahahaha alltså bilden där du dricker öl har du sett mgi ibakgrunden på den eller?? jag ba huööööööö *tar sats går över stolen*

2011-08-26 @ 10:28:42
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0