FEBRUARI+SOL+TWIGGY+RÖYKSOPP=INSPIRATION

Jag har får stöka och pyssla idag, det är jag tacksam över. Jag mår bra av det! Ännu bättre när det blir bra!

Så här såg det ut idag vid tvåtiden. Jag höll på för fullt och drack min nya favorit! Jokk bärdryck.

Jag blev klar med att teckna min version av Twiggy, det är både tusch, blyerts och vanlig svart ritpenna.
Jag klippte ut henne så fick hon vila på soffan med Stella. OBS: Det är ej meningen att det ska vara en exakt kopia av Twiggy!

Efter en stund såg det ut så här! UNDERBART!!! Jag älskar att ha pyssel fulla bordet! Resultatet kommer nog imorgon, jag orkar inte göra klart det nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

fint och pyssligt

2011-02-09 @ 00:00:21
URL: http://turistensklagan.blogspot.com
Postat av: maja

Jävlar vad najs Klara! Är djupt fascinerad. Vad kul att du har värsta kreativflowet. Alltså serri det ser sjukt lovande ut. Mer sånt där vill jag se! Kramy

2011-02-09 @ 21:13:18
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0