P12


Jag måste säga att detta må vara det bästa sättet att bygga muskler! Iväg med steroider, iväg med proteindrycker, aldrig mer tråkiga sit-ups som ger dig ryggvärk. Hedra P12 på gymmet och få dem där sexiga musklerna du alltid drömt om.

Förut brukade jag skämmas över att åka till gymmet för att jag inte kunde lyfta lika tunga vikter som de andra grabbarna.. Jag låg hemma och gjorde tråkiga armhävningar och sit-ups, drack proteindrycker utan resultat..
MEN NU! Med P12an vågar jag alltid gå till gymmet och stå i mitten! Prova du också. Om du provar nu så får du en P12-guide med på köpet!

Se bara på resultatet! Hedra P12!!!

andra nöjda P12or (klicka här)

Kommentarer
Postat av: Kim

vars kan man beställa!?!? Vill bli kungen av gymmet, vill även ha 1st p12 guide

2011-02-01 @ 09:56:19
URL: http://ropaintehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0