Januari till Mars 2010

Januari

Fotade mest innomhus, både ensam och med Maja en gång! Jag lyssnade mest av allt
på The XX och The Cure.

Var på hamnmagasinet och såg Erik and the party animals på rockkarusellen!

Vi var på en fest och hade snökrig på en balkong!

Februari
Jag har inte så mycket bilder alls från den här månaden, nästan bara självporträtt.
Jag såg en jättebra film som hette Eagle vs. Shark med Johan och Petter på alla hjärtans dag.
Bytte Blogg fram och tillbaka väldigt mycket!


Annika fyllde 18 och hade en fett bra sommarfest. Vi hade picknick i hennes vardagsrum.
Agnes fyllde också 18!!

Mars
Johan fyllde 17 och jag styrde hans födelsedagsfest.


Jag hälsade på min syster i Malmö, vi åt falafel, gick på Möllan och på en Loppis där man
fick fylla en hel plastpåse med allt möjligt för bara 20 kronor.

Vi åkte till Köpenhamn, där är det fint. Jag vill tillbaka dit igen, helst på sommaren.

Vi såg KENT i Köpenhamn.

Kom hem till ettornas projekt och möös med Johan och va stolt!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0