in five years time I might not know you

när jag vaknade imorse hos linda så hade jag svullna läppar och torra ögon. på vägen hem ifrån linda cyklade jag förbi affären och köpte lunch och glass sedan kom jag hem och åt, städade och plockade smultron i trädgården.
Efter ett tag så körde jag bil till affären igen för att handla mat, första gången jag kört bil ensam eller alltså kört bil FF eller utan lärare! Det var rätt.

Igår när jag gjort mig fin för att cykla till Linda.

Bjöd den här lille rackaren på middag ikväll. Trevlit

Lite så såg jag ut när jag höll på här hemme minus glajjerna va, för jag tkr att dom är osköna, men hade saknade majas skjorta på mig och under glajjerna hade jag smink som jag somnat i kvällen innan. Inte allt för fint men jag har ägt idag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0