you should be holdning me

Jag är hemma igen, ensam i huset på sandbacka. I två veckor har jag varit en del av tolv personer. Nu är jag helt och hållet ensam. Inte ens katterna är hemma.
Vi har haft en grym resa tillsammans och nu är det ju sommar på riktigt. Jag har tagit väldigt mycket bilder men min dygnsrytm är precis som den borde efter den här resan så de kanske dyker upp om nått dygn.

Detta är en bild ifrån våran bilresa hem inatt, jag sov som en gud med min pringles-peace and love-keps (som är så jävla snyggn på mig) en stund medan martin och linda kämpade bakom ratten. Jag saknade min mp3...

Saker jag ska göra den här veckan:
- Klippa min lugg
- Vara med Maja
- Åka till stugan, helst ensam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0