Bilddagboken.se

Jag ska lägga ut mina print screans från bdb nu!!


Från hösten 2008
Jag hedrade Fanny och banankolor! Jag och fanny gjorde detta i ettan:
- Åt banankolor!!! och köpte muffins
- Hade spanska
- Lyssnade på Parken, Håkan Hellström och Kristian Anttila
- Var söta bildettor

Från mars 2009
Detta gjorde mig mycket stolt över Nils kommer jag ihåg! Vi stog ju längst fram och jag grät som ett riktigt Håkan Hellström-Fan från första låten (tro och tvivel) till Sista!! haha jag var en riktig gumman!

typ 2008 på hösten tror jag
Jag var busig och skrattade för mig själv när jag la ut den här texten och bilden. Hitta Majas blogg här.

Från våren 2009
JÄVLA..Transan

våren 2009
JAg tycker att Nellie var rolig i ettan när vi hade vattenkrig mot bildtreorna.

våren 2009
Jag älskade den här våren och blev glad av den här bilden såatteeh den får vara med i det här inlägget också!

December 2008
Någonstans blev jag tuffare (töntigare) och blondare för varje dag. Jag var nog "fuck livet" och ba "pissa i en flod istället"

La märke till att Bilddagboken särskrev mitt namn....... Slow Tard

Jag har alltid gillat att lägga ut bilder på Tuffsan.

från hösten 2009
Jag ska aldrig glömma det där dregglet. PUSSS



Kommentarer
Postat av: Annika

Så jävla mysigt med en katt i sängen!!!

2011-03-27 @ 19:30:33
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: ,maja

Läste allt och det ägde! Kul med bdbminnen osv

2011-03-27 @ 21:55:41
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: OLA

EN TILL SAK SOM DU OCH JAG GJORDE I ETTAN SOM DU GLÖMT! VARJE FREDAG KÖPTE VI KLADDKAKA I KAFFAN!!!!

2011-03-30 @ 16:26:54
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0