HELG

Min helg:
1. Jag var med Maja. Jag målade läpparna och vi dansade till turkisk musik.

2. Jag dansade tills jag började blöda... så himla "i don't give a fuck".

3. Maja sov över hos mig. Vi vaknade av att Stella ville mysa och nybakat bröd bakat av min pappa. Jag städade litegran hemma och gjorde mig kalasfin!

4. Jag blev hämtad av Linda, Andreas, Martin och Fredrik. Vi åkte till Marianne, fikade födelsedagsglass och spelade alias.


(Jag fick även livets mysigaste sked hittils, tror jag, en trippelsked med självaste mig själv i mitten!!!)

Timmy gick till Martin efter en stund, jag vet inte vem som har tagit bilden men ja tyckte den var fin!

6. Jag, Fanny, Maja, Marianne och Annika styrde ihop en middag hemma hos mig sedan gick vi till Leopold och till sist till scharinska!! Där var det bra, jag och Marianne dansade som fa-an, vi går ihop riktigt bra på dansgolvet. Dessutom var det jävligt bra musik. Tack för det Ministeriet och SockerBeat. Sjukt bra!
ungefär klockan två så gick vi därifrån. Maja gick till Leopold på efterfest, Nellie gick hem med KR och Marianne skulle hem. Jag ringde Linda, hoppade på tvåan till blåbärsvägen där Martin, Fredrik, Linda och Andreas satt och kollade på bildande television. Jag somnade i soffan.

Kjam kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0