LITE

Några av mina bästa fotografier från 2010:
1. Night skies från musik direkt i Skellefteå. Fick det här ögonblicket och älskar bilden.

2. Den här bilden har jag inte tagit själv, det är Maja som har tagit den på mig. Jag gjorde en bra sminkning och håruppsättning på mig själv till halloween och den här bilden är stört snygg.

3. Det här är Lisa på Urkult. Får mig att må bra för att jag älskar urkult, och jag gillar den här bilden jävligt mycket. Talar rätt bra om Urkult 2010.

4. Maja i i20 i september. Jag fick en idé om det där med håret, det var jättefint Maja ser sagolik ut. Sån fröjd att fota.

5. Maja är cool på den här bilden och dessutom var vi på väg till Borlänge!! Bilden i sig är snygg, mest för att Maja är snygg.

6. Här är Tuffsans tassar, Jag gillar blått, jag gillar tassar och jag tycker väldigt väldigt mycker om Tuffsan. Der är en mysig bild, det tycker jag att hon förtjänar.

7. Jag vet inte varför, men jag gillar verkligen det här självporträttet.


Nu har jag givit mig själv lite cred för att jag faktiskt har knäppt några bra bilder 2010.
Det är även fler som läser nu för tiden. Skriv gärna något, ställ någon fråga eller berätta varför ni läser.
vad ni e för några? Ni kanske är skitintressanta! vill veta :)



.

Kommentarer
Postat av: maja

Den där bilden på mig i skogen är så jävla snygg! De andra bildern är också jätte fina!

2011-03-15 @ 14:08:57
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: MammaMedia

Självporträttet är gudomligt!!! Precis som du. Maja i skogen är också grym. Mmmmmammamedia

2011-03-16 @ 22:40:22
URL: http://mammamedia.blogg.se/
Postat av: simon

fan vad grymma bilder!!

2011-03-22 @ 09:54:55
URL: http://klotterklubb.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0