Lov

Jag har inte gjort så många sportaktiviteter under detta sportlov. Men det har varit så himla himla bra ändå!
Igår var jag och Nellie på Scharinska så vi var rätt trötta imorse (..jag hade inte sovit något alls..) när Maja ringde och sa att nu var det dags att plocka på sig varma kläder, skidor och stavar för att vi skulle till hennes stuga! Maja körde bil som en rutinerad förare.
Jag kommer nog att börja åka längdskidor efter den här utflykten, det var jättekul!
Våfflor blev det när vi åkt fram till stugan.
EN FILM FRÅN DEN HÄR DAGEN HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: maja

Åh det var supermysigt!! ägde att ni ville följa med!! FINA BILDER! KRAAAAAAAAAAAM

2011-03-14 @ 00:53:54
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0