SOFT

lånade en lista från Linda Diehls blogg

Min senaste kyss
fick jag på kinden av en svettig kille på scharinska. Jag torkade bort den och dansade iväg!

Jag lyssnar på
lay it down - Peter bjorn and John

Jag mår bäst när jag är ledig och får vara i naturen.

Jag pratar ofta!

Jag älskar/tycker om ett minne jag har från Grekland 2009 med Maja då vi hyrde trampbåt på världens mysigaste strand där jag sedan glömde min bikini..

Min bästa vän är fler än en och dom är allt viktiga dom.

Min första riktiga kyss var vidrig på en fest hos min kompis när vi gick i åttan.

Jag avskyr
när folk är otacksamma.

Kärlek är bra tror jag.

Jag kommer alltid att försöka ha kul i livet.

Jag är hemligt förälskad i en persooon... tihi

Sist jag grät var idag när jag såg Oprah..

Min mobiltelefon är gammal men okej!

När jag vaknar på morgonen
är det en ny dag.

Innan jag går och lägger mig tänker jag på bra personer för att jag vill drömma om dom!

Just nu tänker jag på hur trött jag är...

Bebisar är mjuka

Homosexuella är människor, dem homosexuella jag känner är jävligt snälla och bra.

Blondinbella är ..? jag vet vem hon är men jag säger som Linda D: Blondinbella är någon jag inte bryr mig om.

Jag vill verkligen jobba med människor!!


Jag var såhääääär såhär glaad idag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicka fina foton !

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande..

Jag vill bara uppmana om att du nu på min blogg har chansen att vinna ett helt kit med kosmetika från vivaladiva ! Det ser ut som att du är fotointresserad väljer jag att tipsa dig för att det är en fototävling & du kan ha en chans att vinna, hoppas du vill delta :)

kram !

2011-03-24 @ 20:45:16
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0