.

Jag och Hanna träffades ca halv ett och började pynta huset, gick och handlade och sminkade oss samtidigt som maten var i ugnen. Nellie Thilde och Jon kom. Min bror kom förbi vid halv sju, vi skulle till systemet men han var tvungen att sladda in på Biltema först. Jag satt och klagade på vilken risktagare han är i trafiken.. (drömde en mardröm om det senare på natten).
Efter det så kom han in på en kopp kaffe. Medans Hanna fixade Jon. Jon skulle vara Leia, såg ut som sin mamma.
Jag tvingade min bror att ta med sig Stella hem till honom för hon inte fick vara med på vår fest.
Vid åtta hade ingen kommit. Vi skämtade mycket om det. Att ingen kom..
Men självklart så började det dyka upp folk i hallen, bra folk!
Det var en bra fest tyckte jag och var noga med att tala om för alla hur "JÄVLA BRA!" dom var! tror att de flesta blev glada. Det var ju sant!

Vid halv tre tyyyp. Satte jag igång bastun, det uppskattades av några personer. Jag, Lisa, Kim, Odd, Grim, Jacob och Fredrik.
Efter bastun duchade jag av mig snabbt innan alla andra och tog på mig mina festkläder igen. dom andra kom från bastun, vi satte oss i soffan i vardagsrummet och alla var trötta. När jag somnade i en sked på fyra pers så luktade jag svett..
Jag vaknade på morgonen och kände mig rätt hängig. Gick och la mig i en egen säng. skönt. att få svettas ifred.

Här är en snygg bild på Hanna!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygg!!

2011-03-12 @ 19:21:19
URL: http://turistensklagan.blogspot.com
Postat av: Frida

haha men tack klara var söt du är. perfekta kommentaren att vakna till när man är såhär monsterbakis. du är väldans fin du med

2011-03-13 @ 06:08:03
URL: http://rrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0