Listen

1. Hur gammal är du om 5 år? tjutre
2. Vem var den sista du träffade? Gustav, han var snäll och hjälpte mig med matten!
3. Hur lång är du? 1,71
4. Vilken var den senaste filmen du såg? vene
5. Vem ringde du senast? Marja tror jag?
6. Ditt senaste SMS? Skickat: D1024  Mottaget: Vart är du? jag är typ snart vid dammen.
7. Vad är helgens planer? Massvis av shower på kulturnatta
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? fett tråkig fråga, den föredrar jag ej.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. Vilken ögonfärg har du? Blå?  
11. När vaknade du idag? 07.12
12. Har du någon gång hittat en katt? Ja jag tog hand om den i typ en vecka sedan luffade den vidare.. gold digger :<
13. Vilken är din favoritplats? stugan eller Grekland
14. Vilken plats föredrar du minst? jag vet inte, kanske ett väntrum på vårdis eller tandläkaren. 1) jag hatar att vänta 2) Det är inte ett kul ställe. Oftast inte särskillt tillfredställande konst på väggarna, tråkiga tidningar, färdiglösta korsord och dessutom står det alltid en sån där färgglad leksak där som man inte vågar leka med för att (nu kommer vi till punkt 3) det alltid sitter någon annan i väntrummet som har en skum blick.
Den personen sitter säkerligen och stör sig på mig också för att den pga mig inte heller vågar leka med leksaken.
Nästa gång jag sitter i ett väntrum så ska jag fan fråga personen om den inte har lust att leka tillsammans med leksaken!!


Min lille ring är ju fa-an sne hela dan... Jag funderar på att ta ut den, vad tycker ni ens om det? Jag kan ju iofs köpa en sån där rackare som inte syns.

Kommentarer
Postat av: kim

snygg chey! och tycker att du passar kanoners i ringen, behåll eller köp en liten rackare annars vettja

2011-05-17 @ 13:31:47
Postat av: nellie

köp en liten rackare och känn hur det känns! annars kanske du börjar sakna han

2011-05-17 @ 18:15:39
Postat av: hanna

nä ha kvaren tycker jag! du e väldigt fin i den

2011-05-17 @ 18:24:31
URL: http://turistensklagan.blogspot.com
Postat av: Annika

Men du är ju så jävla kanonsnygg i'an!

2011-05-17 @ 21:37:28
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

och tack!!! för kommentaren

2011-05-17 @ 22:43:34
URL: http://turistensklagan.blogspot.com
Postat av: v

tyck du är snygg i ringen. men utan skulle du va ännu snyggare:-)

2011-05-19 @ 19:06:50
Postat av: simon

ahahahahhhahahaha så jävla kul det här var!! godmorgon på världen nu!

2011-05-20 @ 09:55:39
URL: http://klotterklubb.tumblr.com/
Postat av: nadja

du är knas, och söt!

2011-05-23 @ 21:52:14
URL: http://nadjahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0