när du strippar och klär av dej är det samma grej



Hei världen. Tror att jag ska använda alla mina 10 timmar på spotify till att lyssna på veronica maggios nya album. Jag tycker om det mycket.

Den här bilden tog jag i september 2009. Det var en bra tid, nu är också en bra tid fast på ett helt annat sätt och jag skulle inte vilja tillbaka till då. Men jag gillar att minnas den hösten.
Minnen som finns på väggen i mitt rum, i min skissbok, i mina mappar med bilder på datorn och i musik. Särskilt Kings of Leon och Kasabian.
Jag ska nog använda några timmar av spotify-tiden till den musiken också.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag sjunga en fett tråkig låt på kaffascenen men det kommer att äga ändå!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Parvin

åhh gumman, så gullig du är! och nääär ska vi hänga med fika? skulle äga fett iallafall. puss!

2011-05-06 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0