Trompe le Monde

Nittonårsfest och utgång i fredags, häng till halv sex i min soffa. 
Igår vaknade jag först elva, gick upp och åt sedan gick jag ner till min källare och somnade bredvid katten till Bon Iver. Vaknade kvart i sex, gjorde mig klar och gick till Maja. Annika, William, Maja och jag åt mat och förfestade till Jag är en vampyr. Sedan åkte vi till gamla slakteriet och Trompe le Monde. Ministeriet, Klubb trubbel och flera andra spelade och det var så jävla kul. Jag somnade nog lika sent inatt som jag gjorde igår natt och idag har jag ont i nacken.
Riktigt bra helg, nackont äre värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

swag

2011-10-02 @ 20:08:35
URL: http://datacarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0