ELD



Mamma gjorde en eld åt oss när familjen var och fiskade vid Bergsjön för några veckor sedan, jag grillade ett äpple sedan åkte vi tillbaka till stugan i kittelfjäll,  spelade kort och somnade under varsitt tjockt täcke.

Ikväll har jag varit i Annikas lägenhet för att kolla till hur lille katten hade det. Hon var superkelig och tyckte att det var trevligt med besök, men vi bråkade lite också. Hon är nyss steriliserad så hon ska ha en tratt på sig, den hade hon tagit av sig och lagt på soffan och när jag skulle sätta på den så blev hon arg och tyckte att jag skulle mind my own business. Men jag höll fast henne ganska hårt och satte på den, sedan berömde jag henne.
Vi slöt fred och jag kunde gå hem med gott samvete.

KramKram

Kommentarer
Postat av: maja

älskar den där posen då din mamma packar tillbaka, korsar armarna och beundrar sitt verk. Supermysig gif

2011-09-02 @ 11:38:01
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha fan vad du ägde. Jag och William blev asrädda för henne för hon ba morrade och frästen som en jävla hund när vi skulle hjälpas åt för att få på den. Sen blev hon ba skogstokig när den väl var på och sprang omkring som fan så jag och William ba stängde in oss i det stora rummet och hoppade upp i sängen och skakade hahahaha. FAttar EJ hur du klarade det själv. Du äger fan!!!!!

2011-09-02 @ 14:52:41
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0