Instamoments

Har uppdaterat mest på instagram, här är lite pics för er som ej följer mig där (noobs hihi)

detta gjorde jag en gång:
1. stoppa ner 1 piggelin och 1 twister i ett fint glas!
2. häll på trocadero!
3. <3 DRICK + ät <3
Maja myser med STELLA!
En sjukt leski bild på Tuffsan....
Laddade upp inför slutspurten i trean! med havregrynsgröt med lingonsylt och KAFFE.
Det började ju bli sommar och jag satt ute med maskrosorna!
var ju tvungen att dricka kaffe hela tiden eftersom att jag sov max 3h/nattt sista veckorna.
när alla andra var på balen, var jag på båten!
hon brukar knacka på mitt källarfönster på morgonen tills jag vaknar.
LADDAR UPP INFÖR STUDENTEN!
åt sista lunchen i vildmannen och chrille d var cool as usual B|
Klassmiddag på OLLES.
gjorde mig REDO inför SJÄLVASTE dagen!!!! STUDENTalken
sj studenten!
avslutades på KEBABNEKAJSE :)
hängde med BRUDARNA.
Var på trädgården med Maja angelica och corre, detta var när maja kissade :)
FANNY i glasskiosken
Maja hade en 20årsfest i sin stuga och det var det mysigaste ever!
Stella fck lite RäkOR
jag var med Maja och Klitta.
ett fint porträtt på mig och maja när vi skulle shoppa träningskläder!
inga kommentarer.....
midsommar och fina kusiner <3
Mer midsommar, träffade Åke på ängarna! :)
följ mig på ista gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0