Ey lizzna en liiizta!

Hittade en lista på någon blogg för längesen.


Tre charmiga personer/djur?

Klippa, en hund som maja var hundvakt till.


Stella för att hon är så himla crazy + mycket liten.


Tuffsan för att hon är down to earth och 17 år.

(här var det ett bråk)



Tre låtar som är förknippade med (helst tre olika) personer för dig?

Hanna: Electric- Leila K

Maja: Jag vill ha körv och vilken jävla träng

Fanny: Tro och tvivel – Håkan Hellström
(vill lägga till en enda person till)
Nellie: S&M - Rihanna

(kolla in den här bildn! vilken jävla träng va!)


Tre konstiga saker du har för dig?

1. pratar med mina katter på engelska.

2. varje gång jag ska äta något öppnar jag kylskåpet, stirrar och stänger innan jag öppnar det för att faktiskt ta något.

3. Skriver kanske för mycket om the walking dead på min blogg.

Tre saker du helst inte äter?

1. Musslor

2. Köttbullar

3. mandelmassa

Tre platser du varit på senaste dygnen?

1. Hos Maja

2. Hos Johan

3. På skolan

Tre bra platser att gömma sig på i staden du bor?

1. i min killes rum

2. Förut brukade jag och min kompis gömma oss på ett ställe som vi kallade innergården.. Den finns inte kvar längre för dom ska bygga ett höghus där.
3. Jag brukar vanligtvis inte gömma mig så ofta… hmm men om jag var tvungen att gömma mig för zombies så skulle det vara i mitt rum. Har en bra plan på hur jag skulle gjort ifall det skulle komma zombies. Hoppas inte att det kommer zombies…:(

Tre saker du uppskattar med andra människor?

1. När någon är rakt på sak och säger till direkt något blir dåligt. T.ex. om jag själv har gjort någon besviken så uppskattar jag ifall den personen säger det på en gång. Annars blire bara dålig stämning. Tycker fan att det är asdrygt när människor är sura på en utan att göra något åt det.

2. När folk ler snällt!

3. Personer som är bra på något men även ger plats åt andra.

Tre saker du är jävligt sugen på just nu rent allmänt?

1. Chips alltså. Men jag har ju chips-förbud hhihi

2. att det ska vara sommar och att bada i en sjö.

3. Studenten.

Tre speciella saker med ditt utseende?

1. det är inget speciellt med mitt utseende tror jag.. jag har en smilgrop, torra fötter, lite underbett, lite fläsk på magen och många födelsemärken. Jag har en fin rumpa och fina ben! Är nog helt ok snygg, precis som linas kille beskriver henne i linas kvällsbok.

Tre saker som är jobbiga just nu?

1. skolan, men det har den varit i fyra år nu så jag börjar bli van.

2. att jag inte har somnat än.

3. att jag inte har en laddare till min kamera…

Tre fett sexiga grejor?

1. diirty bitchez. Skoja men jag tycker att det är sexigt när någon ser ut lite som Daryl i the walking dead såg ut i ett särskilt avsnitt. Alltså kan sätta fingret på vad som är sexigt men kan inte sätta ord på det, för jag tycker inte att han är snygg men det är hans kämpaglöd som gör att jag vill ligga med honom. Ok vill ej ligga med allt som är sexigt men om jag skulle vilja ligga med någon från the walking dead så skulle det vara han.


2. Snygga frisyrer.

3. Pondus.


Kommentarer
Postat av: ronja

alltså helt ok snygg är bästa grejen <3

2012-03-28 @ 12:29:12
URL: http://methyphilia.blogg.se/
Postat av: maja

hahaha vilka bra och fina låtar du förknippar med mig! HAHAHAH så jävla kul!

2012-03-28 @ 14:54:55
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: Lotta

förstår exakt hur du menar med daryl, känner likadant alltså det är ju något med honom!!

2012-04-01 @ 18:50:10
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0