gnatt

Kurar ner mig i sängen hemma i min källare med blåbärssoppa och the tallest man on earth, väntar på min kille. Jag har hängt ut en nyckel åt honom och tänt en lampa så att han kan se till att inte bli anfallen av en zombie. 
Jag har jobbat 7 timmar med servering och i disken fick Johans lillsyster Maja jobba på! Hon var väldigt snäll och duktig!

När jag hade slutat jobba, cyklade jag hem och då började jag sakna Hanna och även våran fjällvandring! Det här e en kul bild från ammarnäs när vi skulle hem till ume.
här är en till bra bild på när hanna och filip försökte ta reda på var det var för varelse som lät som the grudge.
Mycket bra resa! Jag älskar fjällen, alla årstider.

nu somnar jag

Kommentarer
Postat av: Coco

Nu har jag varit nyfiken ett tag, vars är det du jobbar? :)

2012-03-18 @ 07:53:17
Postat av: kimkjgj

kul med bilder från fjällvandringen och tack se mycket och ang fredag så: ja d vill jag va kul



mvhhhv

2012-03-19 @ 22:48:59
URL: http://ropaintehej.blogg.se/
Postat av: hanna

haha å saknarey me klara!! plus hörde av maja att du var i serveringen! gud va kul!

2012-03-22 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0