inte ett verb eller ett adjektiv. kan ej förklaras med ett substantiv.

Idag är jag fortfarande sjuk fast jag har sovit tre dagar i streck, druckigt flera liter vatten, ätit strepsils, alvedon, vitlök, ingefära. Det blev faktiskt lite bättre av omständigheterna så jag har bara ont i halsen nu. Men kan ej prata högt eller lågt utan att det gör bränner vilket dom lovar att man ska klara sig undan om man äter strepsils. Tro ej på reklam!

När vi åkte in till stan från stugan så fick min syster och hennes vänner mig att skratta. Det var kul men det gjorde ont!
sen såg jag ett välkänt ansikte vandra i stan, snabba steg, hörlurar, svarta kläder och ett par ögon som jag gillar att le mot! Då blev jag tyst och kände typ en känsla av att jag ville hoppa ut ur bilfönstret å ba: STRÖ LITE SOCKER PÅ MIG!
aja, det går inte att förklara








.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0