Day 05 - Your definition of love


- När hela världen kretsar runt en, allt annat kvittar för man är så jävla kär och så jävla stolt.
- När man gjort slut och ska träffas på ett café för att prata. Man skrattar och skämtar, och blir fnissig och varm när man pratar om saker man gjort tillsammans. Sakta hamnar man närmare varandra som om man var två magneter. Dras mot varandra. Till slut förstår man att det är det som är meningen. Det är vi som är meningen och vi kan inte hålla oss ifrån varandra.
- Jag kommer ihåg att när jag var kär och fick kramas med den jag var kär i så brukade jag bli frustrerad och önska att vi kunde smälta ihop. jag önskade verkligen det, jag ville vara så nära. Fast det gick int :( :(
- När man duschar tillsammans en kall morgon på vintern och även fast man har varmt vatten så måste man stå så nära och hålla om varandra så nära för att hålla värmen. Den bästa värmen.
- Även den här låten (click it, klicka på ditt sätt) tycker jag är sådär att jag kan känna ett galet kärlekspirr av den, så äre iofs med några fler Sigur rós-låtar.

Kärlek är en fin grej tycker jag, det är så jävla skönt att vara kär. Pirripirripirr osv, då man känner pirret mellan kropparna och typ ba vill ah.. smälta ihop...

.

Kommentarer
Postat av: maja

bra definition av kärlek

2011-06-06 @ 13:56:53
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: Annika

JAA! KÄNSLA AV ATT VILJA SMÄLTA IHOP! KÄNNER DEN SÅ JÄVLA OFTA

2011-06-07 @ 13:46:16
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0