show me show me show me


hejhej allihopa, idag har jag varit på skolan och jammmat, börjat på en låt med Farah och visat henne min låt. Hon gillade den och hon är även den första personen någonsin som fått höra en låt jag gjort helt själv. Jag blev nervös men hon peppade mig och tyckte att jag skulle spela in. Efter skolan for jag hem och sov en stund, sedan cyklade jag till stan och träffade Hanna. Vi handlade grejer till tacos och gick hem till henne. Vi hade det bästa ~tjejsnacket~ och åt godis. Tur att hon är min vän!
KOMMANDE ROLIGHETER:
- Night skies spelar på torsdag.
- Fanny kommer hem på Fredag!!!!!!!! + Mange makers på corona. Jag och Fanny undrade om dom ska köra fest hos mange en gång och sedan ba; Ah vi ses va tjarå!! Eller om dom ska spela fest hos mange 15 gånger. Har dom gjort fler låtar?
- Jag fyller nitton på tisdag om ca en vecka och ska väl köra på min tradition= Pannkakstårta.

Kommentarer
Postat av: hanna

ååå du e så bra du klara

2011-10-05 @ 02:21:36
URL: http://turistensklagan.blogspot.com
Postat av: kim

dom har typ 3-4 remixar på fest hos mange. Kanske att dom varvar mellan originalet och dom = hjärntvätt. :))

2011-10-05 @ 09:10:50
URL: http://ropaintehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0