10

10 frågor om sex och kärlek
är du singel? - Ja
haft något seriöst förhållande förut?- Ja
haft sex ? - ÖÖÖL
varit gravid ? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nä ej
kärlek eller sex ? - love sex and magic (låt)
har du varit riktigt kär i någon? - Ja, en av de bästa känslorna.
finns det någon för dig just nu? - ee jaa vene
hur många gångar har du haft sex ? - ska räkna brb
jag i min stuga i augusti.

10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? - Klary
när fyller du år ? - elfte oktober
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? jävla ring i nesan
vad har du på dig just nu ? - tänk; shakira!
vilken årstid är bäst ? - HÖÖZT!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - vakna i stugan å ta morrondopp i havet. Eller julafton nom nom.
vad tycker du mest om hos dig själv ? - Att jag ofta har kul
vad är du bra på ? - tänk; shakira!
vem älskar du mest på denna jord ? - alla mina supergummor och min superfamilj
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - helst ensam men jag gillar jättemycket att sova med Marja i någon urtvättad t-shirt jag fått låna av henne och på morgonen äta god frukost i hennes kök.
Jag för några veckor sedan (i20)
10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - alla e allra bäst
vem vet allt om dig ? - jag själv.
vem är den roligaste av dina vänner ? - hejsan mamma å pappa
vem är snyggast av dina vänner ? - du
vem är mest partyprisse ? - Lisa!
vem är den du helst har filmkväll med ? - alltså vet inte
vem av dina vänner är mest "evil" ? - ingen
vem röker av dina vänner ? - men bry daj inte så mycke (citat ur fjorton suger, har du ej sett den filmen så suger du)
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - Katrin å samuel
Party-Lisa på urkult!

10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - mamma å pappa (och viktor och sanna)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Ja precis lagom tror jag.
vem är farligast i din familj ? katrin å samuel
vem ser roligast ut i din familj ? Min storebror Viktor när han gör råttminen. Då skrattar jag mycket!
har ni några djur ? cat
vem är coolast ? - Ser mycket upp till min storebror för att han är så socialt kompetent, snäll och rolig. Han kan till och med meka med bilar, svetsa och laga cyklar. Jag ser upp till min storasyster Sanna för att hon har varit i många städer runt om i europa, hon kan spanska flytande och är jättesöt.
vem har du mest gemensamt med ? - Troligtvis min syster
vem står för underhållningen ? - Måste säga att hela min familj tillsammans gör en fet show. Shit vad kul vi har.
vem sover du oftast med ? - cat
roligaste kvällen med familjemedlem ? - Söndagmiddagar då vi är samlade mamma, pappa, jag, Sanna, Viktor och Mormor.
Jag och Sanna i Malmö i mars.

10 frågor om idag
vad har du gjort ?- Varit i Yttersjö hos Irma som fyllde 18 år i torsdags, vi åt pizza och tårta!
har du varit glad idag? -Mycket
har du varit ledsen idag? -Nej
har du gjort något bra idag ? -Ja!
har du slått någon idag ? - ja men det var när jag var på donken och en tjej trängde sig före mig och jag ba "shit vad fittigt" och slet tag i hennes extensions och skrek att hon var en hora, för lixom.. Hon var ju det.
vad ska du göra nu ? - Borsta mina tänder och sova
har du gjort något dåligt idag ? - nja det vet jag inte.
vad har du ätit idag ? - ja Uuundrar
har du duschat idag ? - jappu
är du trött ? - jary

godnatt till bloggen

Kommentarer
Postat av: reb ö

jävligt stabilt. och grattis på födelsedagen. hej

2010-10-11 @ 00:12:01
Postat av: josefin mandarin

mysigt

2010-10-23 @ 12:45:04
URL: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0