på väg hem ifrån skolan, ifrån träning, ifrån jobb


Halkar var jag än går... hur jag än går och jag skulle vilja skita i allt och stänga in mig och hoppas på att saker ska lösas utan att jag ska behöva anstränga mig. men jag måste. anstränga. mig. varje. dag. för ingen kan göra det åt mig.

Ikväll har jag jobbat, det var väldigt kul och fick lära mig nya saker. Slutade kl 01.00 och gick till lottas för en after work-ÖL (blev insläppt av glasögon-killen även fast jag bara är 19 för att hans boss sa åt honom att det var ok för att jag jobbar på tapas) och sedan gick jag och Hanna hem till henne. 

I allmänhet trivs jag helt ok. hoppas allt är ok.

Ibland på vintern så kan man värma sig med sina kompisar och borra in sig i varandras dunkjackor.


Kommentarer
Postat av: parvin

känner igen mig som bara denn till det första. jag vet seriöst inte vad jag ska göra för att det ska bli lite bättre

2012-02-04 @ 20:24:53
URL: http://narbaraordfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0