Del ett

Umeå flygplats var dyster och kall när vi åkte på torsdag eftermiddag den tjugoandra december och jag hade som vanligt packat väskan i sista sekund.
vi mellanlandade på Arlanda och sov på rest and fly och på morgonen åt vi frukost på ett kafé som min syster tyckte var för dyrt så jag tror hon gick och åt någon annanstans.
När vi skulle flyga till Indien så hade jag fått flera stycken chokladbitar av nellie som jag hann med att träffa på Arlanda. Vi i familjen åt upp dom flesta på flygplanet för att dom började smälta. Andra saker jag gjorde för att underhålla mig själv med på flygplanet:
- Sov
- Åt flygplansmat!
- Blev klagad på, för att mina knän stötte i flygplansstolen framför mig där Thomas Bodströms fruga satt. Hon klagade på flera saker.. Undra om hennes liv är kul.
- Tjuvtittade på filmen med mina hörlurar (man var tvungen att köpa hörlurar för att få se filmen egentligen)

De här tre var mina favoriter av dom godisarna jag fick av nellie! 
När vi kom fram till Goa så åkte vi buss till vårat hotell och där sov vi och på morgonen efter det så var det julafton men det hade jag glömt bort iallafall så vi gick ut på en promenad för att utforska Baga.
Här var Titos road och en miniliten lastbil :]] cute

Viktor passade på att klippa sig hos denne charmige man i rosa skjorta med en diskret svettlök.

Vi gick barfota på stranden. Det var fullt av försäljare överalllt på hela stranden och indier som ville peka på min piercing och sätta på fotlänkar på mig och Sanna. Vi gick inte till den stranden fler gånger förutom en. Den sög.

hejda

Kommentarer
Postat av: kim

haha bäst inlägg, mycket underhållande att få läsa om mannen med den diskreta svettlöken och indierna som pekade på din piercing

2012-01-23 @ 18:21:04
URL: http://ropaintehej.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad kul du verkar haft baby!!!!

Tack för kommentaren i min blogg förresten:)

2012-01-24 @ 14:09:08
Postat av: maja

ÄGIG UPPDATERING!! dina bilder är m to the ax

2012-01-25 @ 15:08:56
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0