hej allihop, godmorgon!

I lördags så åkte jag till affären och handlade mat som jag sedan tillagade och bjöd 4 vänner på. Senare kom det lite mer folk hem till mig och då drack vi öl/vin/vodkalainen och lyssnade på många gamla klassicz. Jag tog inga bilder under kvällen, men när alla hade dragit efter att vi bastat så somnade johan och då passade jag på att fotografera mig själv med johans glasögon!

Tycker att den här sista bilden representerar mig. BTW så är det p12-dagen imorgon.
Idag är det måndag och jag laddar med KAFFE och passar på att skriva lite i mina bloggar.




Kommentarer
Postat av: kim

va polaren klara!? Den visste jag inget om. Lade till på blöglövin nu, hihi. Tack för i lördags även, tror jag var ett svin, hoppas jag ej va dryg. Tack för mat och vodkalajnen allt var gott

2012-01-30 @ 23:11:50
URL: http://råpahintähhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0