Torsdag

Idag gjorde jag en ansiktsmask som e från bodyshop, sjukt bra + plockade mina ögonbryn vilket är något jag brukar göra ca 2 gånger per år max.
Jag och mamma åt middag och sedan pratade mamma i telefon med sin kompis jättelänge mitt i middagen så jag lyfte upp tuffsan och placerade henne såhär som på bilden nedan, hon låg kvar! först jamade hon men sen var det som att hon fattade att det var skönt att sitta sådär.
Jag fick en bra bild på mig och stella...............NOT!
Maja kom hem till mig och vi såg på the walking dead och jag hade mittbena :))))

gött! har haft på mig världens fulaste outfit idag som jag trivdes jättebra i! nu är klockan JÄTTEmkttt...... ska sova nu så att ja kanske orkar lära mig något imorgon på matten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men kan jag få se ut som du eller.

2012-03-02 @ 09:01:49
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för storlek/diameter på din piercing? sjukt snyggt!

2012-03-02 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0