HEJ

hej på er!
det här är ett inlägg till er som påminnt mig om att jag har en blogg som ska uppdateras.
Men jag har inget att komma med riktigt. men bra har denna dag varit så jag kan berätta lite av vad jag gjort.
-städat köket
-stökat ner i köket
-varit med vänner
-handlat med min bror
-sett Corpse Bride
-hjälpt pappa med hans jobb för att han är i malmö.
-lyssnat på Mozart

Ja mamma och pappa är i Malmö hos min syster som fyller år på onsdag!
jag älskar att vara ensam hemma och bl.a. äga mamma och pappas fetjävla säng. det var det!!
justja EN BILD PÅ DET HÄR OCKSÅ!! en gäst-dagens outfit


DETTA ÄR MIN BROR HAN ÄR SNÄLL!!!(berättar ej var han köpt sina kläder för det är mycket konfidentiellt)
godnattt

Kommentarer
Postat av: ola

HAHAHAHAHAHHA HAA jag dööööööööööööör

en frågis, vet han om att du lagt ut den? (hahahha)

2009-12-01 @ 19:21:27
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0