jaha

jag ska uppdatera om julen lite osv senare. här är bara ett inlägg med två bilder som jag lägger ut för att allt är så upp och ner. alla är upp och ner. tuuurn arooound. (låt)
en bild när jag ser glad ut och en när jag ser ledsen ut. jag lever och leker som alla andra speciella människor.

såg kanske inte så glad ut men hade iallafall sne piercing och en konstii underläpp..

fortfarande sne piercing och konstii underläpp..
Såg carola på tv idag och blev glad över att jag inte är som henne! FRED FOLKET, FRED.

Kommentarer
Postat av: ola

sne piercing, äh! ba ch snurre lite på den! gött med septum. jag är nöjd. jävligt nöjd. carola är en klass för sig. vet inte riktigt vars man har henne.... men oj vilken kvinna! brön utahelvete.

2009-12-28 @ 14:46:35
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/
Postat av: maja

du är söt

sötare än socker

2009-12-30 @ 12:11:47
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0