waiting for an slow salomon

Tiden går, den bra tiden går, även den dåliga tiden går. Den Dåliga tiden går långsammare bara för att vara retlig. Och bara för att man har kul på sommarlovet så går det extra snabbt. Idag var iallafall en tråkig dag. Tur att det finns bra musik att lyssna på.
Ska be er kolla upp ett par grymma band!!
-KINGS OF LEON har ni hört men skivorna BECAUSE OF THE TIMES och AHA SHAKE HEARTBREAK är bäst.
-KASABIAN, bästa skivan enligt mig är WEST RYDER PAUPER LUNATIC ASYLUM och min favoritlåt just nu är WHERE DID ALL THE LOVE GO? som är andra spåret på den skivan.

Här kommer lite bilder från en kväll hos marran.


ett:Sanna satt och väntade på sin LAX. två: Ingen ser särskillt glad ut... tre: Dansken-Simon-björn-danskbjornen och MArianne får till drömposén!


.


Kommentarer
Postat av: nellie

ser att dansken slutat röka mm!!!

2009-07-25 @ 23:02:31
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: marran

åh myskväll! Frågan är varför jag försökte med en allt för öhh nej vet inte någon slags pose. Kul att alla ser glada ut :D

2009-07-25 @ 23:20:41
URL: http://www.hatabloggar.devote.se
Postat av: fanny

tack klaraCOOL. nu ska jag bara uppdatare lite till.

2009-07-27 @ 20:29:39
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/
Postat av: danskbjornen

bra att jag såg sne ut på bilden i mitten

2009-07-28 @ 20:41:09
Postat av: danskbjornen

jag har inte riktigt koll på vems blogg det är, men jag gifter mig gärna mig med henne, Aha shake heartbreak, Because of times är mina all time jävla favorit skivor och kasabian är mitt andra favorit jävla band, om du inte tror mig kolla klewtard på last.fm. seriöst fucking jävla awesome

2009-07-28 @ 23:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0