Listerz

Dagens längtan: längtar efter Sanna
Dagens "i can not love, only hate": har inte hatat så mycket idag. Bara folk som är sura och dryga och låter det gå ut över andra som ba "whutt? ok sry...:'("

Dagens nice: att släkten är här och att jag snart flyttar ner i källaren.
Dagens fuck livet: jag är trött.
Dagens söt: Mamma och Tuffsan

Dagens sanning: livet är fan sjukt.
Dagens kul: Elliot när han blev ägd av mig idag.
Dagens soundtrack: Helplessly hoping - crosby, stills and nash

Dagens "för 1 år sedan..": för ett år sedan så var jag sjuk som en fisk på land. jätteförkyld, det var nog svinis. det var ju inne då.
Dagens sammanfattning av min dag: Vaknade i stugan brevid johan av att jag frös. han hade fifflat med mitt täcke medans jag sov så att jag bara hade ett påslakan när jag vaknade.. Sedan for jag, mina kusiner och min morbror till sjukhuset och hälsade på morfar. han sov.
Sedan for jag och mamma hem och åt lunch jag tog en dusch och de åkte tillbaka till morfar. Sedan hämtade de mig och vi drog ut till stugan igen och åt nå gött. Nu e jag inne i stan igen och ska väl sova.

här e en liten gif.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0