Hej allihopa!

Idag e det julafton och min katt Tuffsan har kanske fått den bästa... kanske den sämsta.. julklappen; En kompis!

En liten pigg och svart rackare som löper fram och tillbaka efter varenda liten damtuss i huset.
Tuffsan sitter på helspänn hela tiden.. Gumman du borde slappna av lite mer. Förstår henne dock, det har ju varit hennes revir i 15 år snart 16 och helt plötsligt kommer en annan och myser med oss.

Vi älskar Tuffsan fortfarande, just nu e hon med sin bästa vän = Mig. Vi hänger på mitt rum as usual.
Lillkatten har inte riktigt något namn. Ena dagen heter hon Toticki, Jansson och andra dagen Sotis.. Min mormor vill att hon ska heta Pussy. "snuskigt ord" sade vi i familjen. Vilket tycker ni passar bäst till en liten svart, korthårig honkatt?
Här är en liten film på henne. Obs det är jag som gör pipljud.

Lillkatten from Klara Holm on Vimeo.

 


Kommentarer
Postat av: kim

neeej så himla söt, dör ju nästan! Hon ser precis ut som min lilla kattunge som dog :(( jätte söt, kör på toticki tycker jag!

2010-12-24 @ 14:00:11
URL: http://ropaintehej.blogg.se/
Postat av: maja

Hahah, rätta takter Tuffsan! hälsa henne det.

men alltså toticki e ju fint

2010-12-24 @ 23:44:58
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: linda

hon kan ju heta dicky kanske 8-)

2010-12-25 @ 11:36:13
Postat av: Anonym

Eh, tetris ska den heta

2010-12-25 @ 19:23:36
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom följer inte riktigt order ! =)

2011-01-07 @ 21:26:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0