sry



Hej, förlåt för att jag drygar sönder meeeeen.. Nu har jag ändrat blogg igen.
Sista gången nu. Den finner du här: sslowtard
En sak jag aldrig kommer att göra inlägg om i den bloggen
1. Vilka av mina vänner som betyder mest!
a) det är meningslöst för att de vet nog vilka de är utan att man bloggar om det. om de ens behöver veta. och om
de behöver veta det så kan man säga det till dom.
b) de som inte finns med i inlägget känner sig meningslösare än blogginlägget.
c) inget illa menat mot er som gör det. men det suger :)

Saker jag kommer att göra inlägg om
1. det får ni se.

SSLOWTARD.BLOGSPOT.COM

Kommentarer
Postat av: Annika

Det blir det ju redan på fredag i mitt vardagsrum!

2010-02-24 @ 07:18:57
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0