kulturnatta



Den här sista bilden tog Simon dansky.
Vi satt i parken brevid sparken hela kvällen. Jag drack coca cola som adrian hade köpt åt mig och johan.
Marianne visade sina kunskaper inom fiolspelande och skate i sparken. Hon är duktig!
Vid halv ett cyklade jag och Johan hem. när vi åkte genom stan så var det 100 fulla 13åringar, 100 fulla 50åringar och jag såg 3 cyklister som ramlade på olika ställen i stan under 10 minuter...en tjej som var ca 16 år ramlade utanför Dressman, en kvinna som var ca 45 år ramlade på rådhusesplanaden ca 10 meter från apberget och en man som var ca 30 år ramlade utanför nattöppet. alkohol alltså... tacka vet jag Coca Cola.
Sedan köpte Johan godis på nattöppet för 5.90 kr hg och när vi kom hem så sov vi.

Kommentarer
Postat av: hanna

stämningsfull bild med fiolen!!

2010-05-27 @ 12:42:16
URL: http://turistensklagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0