shobre

Linda styrde igår, det var en mycket trevlig kväll. Vi körde ölspelet med de roligaste reglerna jag kört.
De två bästa reglerna vi hade var:
- Att man skulle prata svengelska hela tiden.
- Att man var tvungen att säga shobre innan man pratade!
Det var jävligt roligt. Här är lite bilder också.

Lisa, Marja och Linda. röky, röky!

Jag var där också! Smokismoki

Sötgumman! rökirök

Angie dök upp! HEI HEI (dut dut dut dut du duu)

Markus, Angelica och Tomas.

Martini!!

VEt inte vad de här två gör.

William och Marja, dansi dansi!

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: snälla

ring mig nästa gång ni kör ölspelet. det är typ enda gången jag orkat dricka öl

2010-11-15 @ 20:47:34
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: marja

haha bilden på angie är typ det bästa jag någonsin sett

2010-11-16 @ 01:07:22
Postat av: Anonym

skoj....

2010-11-16 @ 13:59:10
Postat av: Angie

vilka finy bilder du har tagyt! Du är duktig fotograf som hann fota mig när jag trollade in huvudet mellan räcket!

2010-11-23 @ 22:31:47
URL: http://angye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0