åttondeiniondetjugohundratio

När fyller du år?: elfte i tionde
Tycker du om någon just nu?: Ja såklart
Gröna eller röda äpplen?: grön-röda
Vilken tid gick du upp idag?: typ 07.38
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja
Har du sovit ensam inatt?: Ja
Har du strumpor på dig nu?: Ja dem är min mors och svarta är dem också men jag har tjocksockar på mig ovanpå.
Hur svarar du i telefon?: "hallå" Eller "Hej det är Klara!"
Vad ska du göra ikväll?: Promenad mooot böleäng
Vad ska du göra imorgon?: Gå till skolan och göra en PHOTOSTORY på Historian
Var vill du bo när du blir stor?: Barcelona, Göteborg, Stockholm, Frankrike och Grekland
Vad vill du bli när du blir stor?: Svåraste frågan-- ska väl hålla på med musik av något slag, kanske lärare?
Är det okej att gråta? Ja mycket ok
När grät du senast? Igår.
Vilken årstid tycker du bäst om?: Höst
Laddar du ner musik och filmer från internet?: hjahajeha
Skulle du göra om du vann en miljon?: Resa, köpa en ny kamera och bjuda mina vänner middag!
Bär du glasögon eller linser?: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Nej!
Har du piercing?: Ja.
Har du tatuering?: Nej, men vill ha en!! eller två!! osv!!!
Vill du gifta dig?: Tror det.
Vill du ha barn?: Ja.
Solar du ofta?: Nej jag ogillar att sola och trivs bäst blek!
Är du bra på att laga mat?: Mjaa, när jag känner för det.
Hur vig är du?: Faktiskt inte alls..
Vilken är din favoritglass?: Is med fløde i danmark
Bor dina föräldrar tillsammans?: Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska?: Tidig morgon då man är ledig heela dagen eller mest kväll
Vilken ögonfärg har du?: Vet då inte vad man ska kalla dem.. Vanligaste färgen tyyp? grå-blå-grön-blandat
Vilka hårfärger har du haft?: Blont, rött, brunt, svart, grönt...
Är du beroende av något?: Vänner
Röker du?: Ye
Senaste låten du hörde?: Smashing pumpkins - disarm
Brukar du bädda sängen?: Bara om mitt rum är nystädat
Har du kysst någon under den senaste veckan?: Ja men det var i torsdags så det var ju länge sen ju men ändå under de senaste sju dagarna....
Saknar du någon nu?: Ja mm jaa


bild från Alla hjärtans dag detta året.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 17:01:55
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0