Day 08 - your room

Lyssnar på Amiee Mann och möblerar, städar,
suger brutalt upp en spindelmamma och hennes spindelungar i våran
Electrolux ultraone.
Dricker direkt ur juice-paketet
funderar över hur jag ska göra riktigt.. och när blir det klart..
sätter mig ner och tittar tomt ut i rummet, det är lika tomt i mina ögon som på
bloglovin..
På ikea blir jag inspirerad igen och fortsätter.

Är klar med toaletten, där är temat grönt för att det råkade bli det och det blev fint.
det står numera en bastubänk utanför bastun, där ska jag ställa öl någon dag.
Sedan ska jag tänka på Nellie när jag dricker ölen.

Jag håller alltså på att flytta ner till källaren, för mitt rum innan blev för trångt och för nära mina föräldrars och eftersom att jag ska fortsätta ett år till med att bo hemma så var jag tvungen att ta mig en liiten bit bort.
När jag är helt klar med rummet så kanske jag visare. För just nu ser det ut lite såhär:

sådär kommer man in i rummet och fina tavlor jag fått av mina konstnärs-kompisar. och även mordvapnet + ettfönster och lite av soffan.

till höger när man kommer in. Säljer hyllan längst in i hörnet btw om någon e intresserad.

Min säng som inte ska stå där.

Där är soffan i min soffhörna, det är min morfars gamla. De andra grejerna är massa möbler som jag och mamma tryckte in i hörnet för att dom var i vägen för min spindeljakt.

Här är lite av badrummet, men allt med den här bilden är fel..
1. Blomkrukan ska inte stå där såklart. 2. den lilla nallen på spegeln ska inte heller vara där. 3. Diskborsten är röd och mitt tema är ju grönt så det måste kirras.

Där är bastubänken. Behöver inte skriva mer om denna. saknar nellie bara.


MITT RUM KOMMER att bli fint. Kram kram






Kommentarer
Postat av: nellie

saknar dig ååååå vill ba dricka tingsryd och sova me dig i sängen i den källarn

2011-08-11 @ 08:34:13
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: aoe

är det här en blogg

2011-08-11 @ 23:51:23
Postat av: Annika

AH TAVLAN!!!

2011-08-23 @ 22:07:54
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0