ibland

ibland så vill jag bara säga fuck you till allt, fast inte skulle jag någonsin våga.. inte till alla. för vissa skulle bli arga, och vissa är coola. Fast tänk om någon skulle ba "jaha, i dont care if u hate me lol".. det skulle verkligen vara jobbigt, då skulle jag ha skämt ut mig helt och hållet.
sedan brukar jag ofta ändra mig, eller iallafall bry mig mindre och då skulle jag vara fett uppfuckad. så med det här inlägget ville jag mest bara vägleda mig sj litegrann alltså.. och jag och min vägledning kom fram till att, ah det är inte värt att säga fuck you till allt för då säger man liks fuck you till sig själv lika hårt. 

om ni inte fattade inlägget så förstår jag er. men här är en bild man kan titta på  iallafall

sådär såg jag ut en kväll då jag hade sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: nellie

å älskling den kvällen va så jävla kul exakt så kul ska vi ha igen typ över sportlovet nä jag kommi o hälsa på och du inte är i jävla ASIEN

2011-08-07 @ 19:31:59
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0