Dag 3 – EFIT (ett-foto-i-timmen) TYP.

Måndag.
08.00- Johan hade sovit över hos mig så vi åt frukost i köket, drack kaffe och det hade fallit snö under natten. Det var en fin morgon, fast jag hade velat se julkalendern med honom under ett täcke i soffan.. När jag var liten så gjorde vi syskon alltid det, vi blev väckta på morgonen, tog med oss våra täcken ner till vardagsrummet där vi satt och såg julkalendern ihoprullade i våra täcken medan mamma och pappa skramlade på i köket med frukosten.


09.00- har ingen bild från denna timme, men jag satt på skolan och inväntade lektion. Trötta men glada personer gick förbi, folk som var försenade och någon som satt och spelade piano i korridoren som om det var på liv eller död typ. Sjukt dramatiskt soundtrack till min morgon bidrog denne med iallafall vilket inte gjorde mig så särskilt mycket.

10.00 - Hade lektion i Religion och vi gick igenom Islam inför ett prov vi ska ha snart, helt okej kul. Lektionen är lång men jag hade på mig sköna kläder och flera pennor att låna ut till behövande klasskamrater så jag tyckte att tiden gick rätt fort. Dessutom hade jag köpt en kopp kaffe.


11.00 - Lektionen i Religion var fortfarande igång men efter den så var det lunch ca vid 11.20.

12.00 - Lunch med Johanna och Farah. Johanna var på bushumör och jag tog närbilder på både henne och Farah. Fina leenden!



13.00 - Satt i kaffan ett tag och hade håltimme, fick jättejätteont i huvudet och bestämde mig för att åka hem till Johan för att vila.
Jag var där i några timmar och det var mörkt ute.. När jag skulle hem så hade låset på cykeln fryst och mamma kom med biln å hämtade mig + cykeln.

Efter detta spenderade jag tid hos Maja, med Thilde Hanna Maja och Fanny(på skype). När vi for ifrån maja så gick jag och Hanna och satte oss ute vid en damm och pratade till jättesent på natten.
Här är en bild som Maja tog på mig när jag dattade.


Kommentarer
Postat av: kim

hahaha pianokillen! typiskt midgård med någon som sitter i korridoren och matar piano/annat instrument som om det vore på liv eller död. saknar det dock,i universitetskorridorerna hör man bara ljudet av brudar som stampar runt bestämt i höga grova klackar

2011-12-07 @ 20:32:16
URL: http://ropaintehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0